Puutarhurin pihalla tapahtuu nyt paljon. Uusi lämpöpenkki on rakennettu, työn alla on ehkä kaunein ikinä roskiskatos ja asiakaspihoihin on toimitettu erilaisia kasvitukia. Niin, ja vesiaiheet on tuotu esille ja täytetty. Penkeistäkin näyttää nousevan kaikkea kivaa.








Kiitos upeasta kasvituesta! Artikkeli sai syyllisyyden tunteen kun viikonloppu on mennyt vielä sisätöissä ? mutta Vappu toivottavasti tuo mukavaa ulkotyöt!
Hienoa Jaana, että löytyy potagerista just se oikea paikka kasvituelle! Joskus laitan minäkin henkiset aurinkolasit silmille, niin pääsen niihin mieluisimpiin puuhiin 🙂 ja malttaa rauhoittaa päivä sieltä ja täältä, että ennättää ihailla luonnon heräämistä ja ottaa samalla fotoja. t. Sari
Teidän hieno kasvituki näytti Instagramissa saaneen ylleen valot tänä vuonna. Sehän sopii hienosti just kasvimaalle. Hyötyä, huvia ja kauneutta sopivassa suhteessa. Toivottavasti kausi potagerissa oli mainio ja tuli uusia onnistumisia!