Nostalgiaa, brittejä vai kenties pala haalistunutta Floridaa? Sen voi jokainen kuvittaa omien matkailumieltymystensä mukaan. Selvää on se, että kevään 2019 kukissa ja puutarhassa saa iloita väreillä. Tätä on jo ehditty kaivata. Puutarhuri tutustui värikartan uutuussävyihin, ja mieltyi rentoon tapaan asetella kukkia aamun trendikatsauksessa.




Jos rento tyyli viehättää, niin monesti ei-sidottujenkin leikkokukkien kanssa toimii maljakko, jonka suuaukko on rajallinen ja muoto pohjaa kohden hallitusti levenevä. Kannattaa pistää vinkki korvan taakse, kun seuraavan kerran harkitset uutta maljaa. Tämä muoto sallii pienen luonnollisen kallistuksen kukkavarsiin, kuten luonnossakin kukat esiintyisivät. Ja toimii myös sidotun pyöreän kimput astiana.


Jos värit tuntuvat vielä vaikeilta pitkän valkoisen kauden jälkeen, niin minusta taasen lempeiden värisävyjen inhimillisyys on kaiken perusta. Kestävä kehitys ja luonnollisuus on tervettä vastapainoa tekniikalle, tekoälylle ja lisätylle todellisuudelle. Kuka niitä kaiken aikaa kaipaa?
Tervetuloa kevät, värit, tuoksut, tunnelmat, heinien kuiske ja luonnon äänet. Puutarhuri on valmis uuteen kauteen - toivoa sopii, että uusi lumi on vanhan surma. Rännän keskellä täällä tänään mennään.
Terkuin,
Sari
ps. Kauniin aamun taikoi stylisti Anna Biström PerPR:n tilaisuuteen.
Onpa taas kauniita asetelmia. Mistä kasvista on nuo oksat, joissa on pienenpieniä vihreitä lehtiä ja vaaleanpunaisia kukkia? Aivan suloisia! ?
Hei,
nyt pitää yhdistää kuivaa ja elävää, isoa ja pientä ja mieluiten luonnollisen murretuissa väreissä. Jos etsit kasvia, niin kurkistapa Cytisus eli vihma googlen kuvahausta.