Aamulla kuistilla odotti lähetti tuoden terveisiä Tukholmasta ja toimittaen tyylikkäät kukkien hattulaatikot ystävänpäiväksi.
Hattulaatikot ovat suloisia ja niille löytyy helposti paikka pienestä kuin isosta kodista. Ei maljakkohaasteita, ja mikä parasta, ne ovat kestäviä uusiokäyttöön. Euroopassa kukkalaatikot ovat olleet suosittuja jo muutaman vuoden ajan. Jokohan trendi rantautuu kohta myös meille? Tykästyin ideaan, koska olen vähän kallellaan vanhan ajan meininkiin.
Näissä laatikoissa on särmää - tilaa omasi!

Teen 14.2. Flower Box -kukkalahjoja ja toimitan ne lahjansaajille. Ensiviikon alussa on luvassa puutarhurin tiimille siistejä sisätöitä ja tsupparihommia.
Nyt vielä hetki ihaillaan juuri saapuneita kukkalaatikoita ja fiilistellään niihin sopivilla keväisen raikkailla kukkavalinnoilla.
Ilman ystäviä en olisi nyt tässä.
Kun uuden ammattitaidon opettelu tuli ajankohtaiseksi pari vuotta sitten – siis uskalsin ajatella sitä ääneen – oli jälleen kerran ystävien tsemppauskyvystä hyötyä. Kuinka monesti sinä keväänä kuulinkaan, että ’Just totahan sun kuuluu tehdä! Anna mennä, puutarha sopii sinulle. Mä en nyt ymmärrä, mutta kuulostaa hyvälle.'
Muistan ikuisesti sen riemun, kun tulin kesäkuisena perjantai-iltana työmatkalta ja tavasin Axxelin kirjettä ruotsiksi ja uskoin todellakin tulleeni hyväksytyksi heidän puutarhurikouluunsa. Aikamoinen syntymäpäivälahja, vaikka iltaan jäikin.
Ensi viikollakin muistetaan rakkaita ystäviä, niitä tsemppareita.
Muistathan myös, että olet itse oma paras ystäväsi. Kukkia sinulle.
Terveisin, Sari & Tulpan-Erik

Todella hyvältä näyttävät nämä ”kukkahattulaatikot” ?. Pitääkin kokeilla!
Mia,
Kokeiluun. Tulee vielä kevään juhlien hitti, kukat kainaloon ja menoks. Kätevää ?
Sari
Ihana blogiteksti aiheesta, josta en tiedä mitään, mutta tyylisi sytyttää ❤️
Kiitos Maria,
Hyväksyvät sanat on tärkeitä. Aina alussa ollaan niin jännän äärellä, ettei tosikaan.
Mielellään kuuntelen mikä aihe sytyttää ja mistä kannattaisi ajatella ääneen.
Hyvää viikonloppua, t Sari
Hienoja tosiaan
Kiitos Marjo,
Kotona uskaltaa kokeilla kaikkea uutta ja erilaisiksi viemisiksi. Mielestäni laatikot ovat aika näppäriä ja muuntuvia, ja joilla saa vastaanottajan uteliaisuuden herätettyä!
Sari